Zapytanie ofertowe - Dostawa i montaż wykładziny typu PCV
--------------------------------------------------------------
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gimnazjum nr2 im. Jana Pawła II, ul. 1 Maja 7, 66 -100 Sulechów
tel. 68 459 59 39
g2sulechow @poczta.onet.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w trybie zapytania ofertowego o wartości mniejszej niż kwota określona
w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
– Prawo zamówień publicznych na:
„Dostawa i montaż wykładziny typu PCV
dla Gimnazjum nr2 im. Jana Pawła II
ul. 1 Maja 7, 66 – 100 Sulechów”.
1. Zamawiający – Gimnazjum nr2 im. Jana Pawła II, ul. 1 Maja 7, 66 – 100 Sulechów.
2. Przedmiot zamówienia – „Dostawa i montaż wykładziny typu PCV dla Gimnazjum nr2 im. Jana Pawła II, ul. 1 Maja 7, 66 –100 Sulechów”.
3. Zakres prac do wykonania:
1) Dostawa wykładziny elastycznej PCV heterogenicznej, ilość - 202 m2, o parametrach nie gorszych od:
a. Wykładzina elastyczna PCV(PCW) heterogeniczna o parametrach nie gorszych od:
b. Typ wykładziny - rulon
c. Ciężar całkowity: 2800 g/m2
d. Grubość: 2.0 mm
e. Warstwa użytkowa: 0.7 mm
f. Wzmocnienie powierzchni: poliuretan PUR
g. Zabezpieczenie powierzchni: UV easy clean
h. Łączenie wykładziny: sznur spawalniczy
i. Klasa reakcji na ogień: Bfl-s1
j. Klasa użytkowa: 34/43
k. Odporność na odgniecenia: <0,05mm
l. Antypoślizgowość: DS≥0,30
Kolor do akceptacji przez zamawiającego (maksymalnie 2 kolory)
2) Klej do wykładzin.
3) Płyta OSB – 118 m2.
4) Montaż wykładziny na podłodze wraz z cokołami o wysokości 10 cm – 196 m2.
5) Montaż poziomych pasów wykładziny zabezpieczającej ścianę przed zarysowaniem ławkami szkolnymi o szerokości 20 cm – 6 m2.
6) Demontaż starej wykładziny – 78 m2.
7) Przygotowanie podłoża, czyszczenie, uzupełnienie ubytków, zerwanie listew przypodłogowych – 202 m2.
8) Emulsja gruntująca- 202 m2.
9) Wylewka wygładzająca 0-3 mm – 78 m2.
10)Montaż płyty OSB minimum 15 mm łączonej na pióro – wpust – 118 m2.
11)Zabezpieczenie wykładziny przed zarysowaniem dodatkową warstwą ochronną (powłoka polimerowa) – 196 m2.
Prosimy o dołączenie do oferty wzornika.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej celem weryfikacji przedmiotu zamówienia.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia: 04 maja do 30 maja 2017 r.
7. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2015.2164 z późn. zm.).
8. W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą należy dostarczyć oświadczenie o spełnianiu tych warunków – załącznik nr 3.
9. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
1) formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2) przedmiar robót – załącznik nr 2,
3) oświadczenie – załącznik nr 3,
4) wzór umowy – załącznik nr 4.
10. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
11. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu poniesionych przez Wykonawcę.
12. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.
13. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
14. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Gimnazjum nr2 im. Jana Pawła II, ul. 1 Maja 7, 66 – 100 Sulechów z oznaczeniem „Dostawa i montaż wykładziny typu PCV dla Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II ul. 1 Maja 7, 66 – 100 Sulechów”.
15. Termin składania ofert upływa dnia 24 marca 2017r. r. o godz. 10.00, oferty należy składać w sekretariacie Gimnazjum nr2 im. Jana Pawła II, ul. 1 Maja 7, 66-100 Sulechów.
16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 marca 2017 r. o godz. 10.15 w sekretariacie Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II, ul. 1 Maja 7, 66 -100 Sulechów.
17. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie zamknięcia postępowania przed upływem terminu składania ofert lub unieważnienia postępowania po tym terminie.
19. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania.
W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.
Załączniki:
2. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy.
3. Załącznik nr 2 – przedmiar robót.
4. Załącznik nr 3 – oświadczenie.
5. Załącznik nr 4 – wzór umowy.